18 de gener 2009

Muñecos de colores

Estàs a la platja amb un colega i se t'acosta un gitano a demanar-vos foc. I a partir d'aquí...



- ... silikilaleicon.... salen los muñecos. Son muñecos de colooooreees, salen por la televisioooon... sí... son muñecos de colores que alegran el corasón a los niños y a los mayores y tal y cual pumpum parapapá fiu fiu! esto no lo puedo hacer porque llevo el porro aquí.... ploc ploc. Zá! esto es todo de... es mai. Si cojo la guitarra, tete, al cabo de una hora estais en Bilbao, pero nada, de un tirón, eh? y viene a basilá la típica sirena, nen..... valtros direu aquesta persona està boixa, no no, ja ho dic jo, no fa falta...
- no cal...
- y padrinos tuve, y abuela no tengo... Yo em pillaría una àvia de estas...
- hay alguna que.... tela, eh?
- avia o aunque sea ebro, me da igual la marca
- jajaja....
- buufffff.......
- haurem de pensar en fer uns toques, eh?
- que esteu per aquí?
- estem a l'Escala, però ja ens pirem aquest finde, ja.... se'ns acaba la bona vida.... però bueno.... tu què estàs, de vacances?
- sí, de vacances.... esperando el día 17, que cobre, me tiro un día más y zá! cap allí
- a l'hospi
- sí, foto una bumbolla (?) allí, me tiro un día, a la feina, claro, cojo.... allí hay unas una mu... unas fi... unas chicas... con audis... bemeuves....
- joer...
- Toni!! brum bruuuum..... quieto! brum brum brum brum venga va!! vamos al (???) iros ya! siete u ocho coches, nen, digo mucha mala, dise, bueno llévalo tu y voy yo allí delante digo nos hemos llevao cinco bueno venga ya.... son pilotos, sabes?
- Mh? collons!
- La que menos ha estao presa, jejejejeje, te lo juro... sí no, pero educadas tío que te cagas, sabes? yo como estoy separao, dice mi hijo namás que "papa, están preguntando por tí, asómate pallí" y digo "vente", "yo contigo?" digo "vente y tu te llevas a la madre y yo a la hija" y dise "que no tío que no". Este va sólo, navega sólo, como el padre....
- Bueno, también está bien.
- sí.....

6 comentaris:

Vier ha dit...

Collons, quina conversa tan cremosa, sombretti. Llàstima que no hi hagi fotos del personatge, era gaire estrafolari o què? M'ha agradat molt això de la guitarra y estáis en Bilbao :D

Una qüestió tècnica. en quin moment de l'encontre va començar la gravació? Ens hem perdut gaire tela?

Zincpiritione ha dit...

Aspalusnant!

avia o aunque sea ebro, me da igual la marca... Sens dubte, un geni! :o

Anònim ha dit...

jejej.."telita la xent, això si, una cossa, purtava tijores?...juajuajuajua..jo aquest idioma tant serrau....pa vel.lo tete!!!!

Anònim ha dit...

mh? collons!

Questionaire ha dit...

Això de l'àvia i Ebro em recorda a:
-"La meva mare és cega."
-"Doncs la meva Nintendo".

Gràcies per no escupir-me.

sombretti ha dit...

Vier, el paio era tan estrafolari com et puguis imaginar. I ja duia una bona estona de txàtxara però fins que no va començar a cantar el meu amic es va decidir a gravar-lo. O sigui que sí, us perdeu bastant.

Aspalusnant i hasta horripilant, miri què li dic, senyor Zinc.

Ni tijores ni res pegat a la pell. Pa vel.lo, Berta, pa vel.lo!!

Mare de Déu, personi's, dona!

Questionaire, un altre com aquest i el lapidem a sipiajus :)