07 de febrer 2008

Atenció, avui també

Jo sí que tinc un algu a dir.



Apa, ja ho he dit.

14 comentaris:

mrpage ha dit...

Sí, sí, però no entenc què ens vol venir a dir...

Vier ha dit...

Em sembla que el de la samarreta no devia saber dir gran cosa, no?

sombretti ha dit...

Res, Albert, coses de grans.

Vier, el de la samarreta és un servidor :)

Anònim ha dit...

Està molt prim, sr. Sombretti.

Vigili que hi ha molt barcelonista suelto.

Flavia Company ha dit...

Hauríem d'aclari conceptes: Què vol dir Deu? Què vol dir Pàtria? I més encara: Què vol dir Barça? O sigui, el missatge resulta equívoc, si no ens posem d'acord en el significat de les paraules. I discupi'm, però aquesta samarreta és encara pitjor que un xandall vermell.

Anònim ha dit...

XD
espero que no hi hagi subtext favorable a segons qui

cargol ha dit...

Que és de l'Espanyol, sr Sombretti?

sombretti ha dit...

Cargol, no ben b�... el f�mbol no m'agrada, per� entre Bar�a i Espanyol ho tinc clar.
Gen� s�iiiii, estic prim......
Company, no sabria qu� dir-li sobre qu� �s pitjor...
Madarame, aix� del subtext crec que no ho pillo. Digui'm lerdo.

Modgi ha dit...

Trobo que aquesta samarreta fa un us excessiu de l'accent. Es una apreciacio personal.

sombretti ha dit...

Doncs jo trobo que en el seu comentari vostè en fa un desús excessiu :D

Flavia Company ha dit...

A veure, Sombretti, fem una enquesta, amb aquest punt tan polèmic.
Què és pitjor, aquesta samarreta o un xandall vermell de cotó?

Anònim ha dit...

On es poden adquirir...??

oscar.euautosh ha dit...

oooooh! Estimat Sombretti.
Vull constatar que jo us soc reconegut a la primera!!!
Jo en vull una d’aquestes!!! m’has de dir el "puestu" unta la vas comprar. En venen de mida/talla infantil? Per en Nau i la Paula.

sombretti ha dit...

Company, només compari els comentaris que va generar el seu xandall i els elogis que ha rebut la meva samarreta...

Rock'n'roll i Tu eres muy auto: A la llibreria Taifa del carrer Verdi. La vaig comprar fa uns anys, i mansembla que no hi havia talles infantils.