23 de juliol 2007

Guiris i antiguiris


Tourists II, escultura de Duane Hanson (1988)


Ciutat Podrida, 13 de juliol de 2007

Grups Autònoms de Resistència Antiguiri (GARAG)

Comunicat Oficial (I)

La Residència Erasmus per turistes d’alt standing, situada al carrer Torrent de l’Olla de la popular Vila de Gràcia ha estat atacada per membres del GARAG la passada matinada. L’objectiu de la incursió nocturna, la Residència Erasmus, és en realitat un plegat de vivendes elitistes des d’on turistes disfressats d’estudiants disciplinats despersonalitzen la nostra ciutat. L’acció de denúncia contra aquest projecte especulatiu ha deixat la porta de l’esmentat edifici inutilitzada. Al mateix temps, l’entrada principal ha sigut redecorada amb litres de pintura poc estètics. Finalment, a les seves parets s’hi ha pogut llegir:

“REFUGEES WELCOME
GUIRIS GO HOME”

El GARAG sorgeix dels fàstics populars per intentar sobreviure en una ciutat transformada en plató turístic permanent. Un parc temàtic precuinat pels interessos del capital, i devorat pels nous peons del consumisme global, els turistes, presumtes innocents. El GARAG incita a l’acció descentralitzada per lluitar contra la humiliació turística; qualsevol via és vàlida des de l’atac criminal fins a la propaganda armada. Per TOTS els mitjans.

Descolonització o mort!

GARAG





(Extret d'Indymedia. I que consti que jo no hi tinc res a veure, a veure si ara em voldran segrestar el blog!!)

7 comentaris:

Modgi ha dit...

jajaja! Brutal!

Questionaire ha dit...

On s'ha de signar perquè fotin fora tots aquests guiris de merda que han fet de Barcelona una espècia de Can Pastilla de pa sucat amb oli?

mrpage ha dit...

Can Pastilla? Mare meva, jo hi vaig dormir.

Al meu poble no tenim guiris, ja li vaig dir. Per tant, no apoio aquesta iniciativa. :-P

sombretti ha dit...

Albert, si es passés el 90% del seu temps entre el Parc Güell, la Rambla i la Sagrada Familia, fijo que apoiaria la iniciativa :)

Questio, si troba el lloc avisi'm.

mrpage ha dit...

L'entenc. Va, per solidaritat apoiaré la reforma del esta... dic la iniciativa.

Per cert, estarà content amb lo del Ricoh Manresa, eh?!

set sota zero ha dit...

Si sobreviuen a la Paella i la sangria de la Rambla és que són indestructibles, no hi ha res a fer.

sombretti ha dit...

Gràcies per l'apoio solidari, no esperava menys (clar, com que aquest cop no demano sms antiguiris...)

I sí, molt content amb el Pobreh Manresa... aviam què fem aquest any.