17 de juliol 2007

Ordre

Aquests compacts no haurien d'estar aquí...




Ni, segurament, la bossa de Ruffles York'eso, ni una factura del dentista, ni un llibre que no estic llegint, ni el diccionari d'anglès (que òbviament, tampoc estic llegint), ni els retuladors, ni el raúl (bonica forma d'anomenar el cendrer), el tabacu, els metxerus, ni altres coses...




La planxa no hauria d'estar desplegada, i l'estanteria que va caure fa setmanes ja hauria de tornar a estar penjada... els llibres i els bongos i la rajola que hi anaven podrien estar a un altre lloc, i no allà on van caure, i també es podria amagar una mica el lladre del pesé que així, al mig de l'habitació, fa lleig.



Mansembla que definitivament ha arribat el moment de posar ordre.
Demà m'hi poso :)

8 comentaris:

Questionaire ha dit...

Ui! I la meva senyora es queixa que tinc l'estudi una mica desordenat. Ja li diré que es miri aquestes fotos perquè s'adoni de la joia que té a casa...

mrpage ha dit...

Ola soi el vesino. Antes de limpià tu ejtudio requerda que deves arreglà el puto grifo. Que no podemo dormir.

Salvador ha dit...

bona dia, jo voldria saber si aquesta promesa s'ha complert o es estil campanya electoral ?? gracies (si dius que no, em sentire mes compres x tu...)

sombretti ha dit...

Doncs un algu he avan�at... l'estanteria segueix a terra, per� com a m�nim he posat ordre...

set sota zero ha dit...

Tu necessites a Mister Propper i el mayordomo de Tenn fotent hores extres a casa teva com desesperats.

sombretti ha dit...

I ni així podrien recollir tot el borrissol...

XV ha dit...

Jajaja, ets pitjor que jo! Però, oi k tu saps k tot això està aquí? Perquè treure-ho si encara pots seguir fent la feina igual?! jaja

sombretti ha dit...

Ets dels meus Xavi... total, lo imoprtant és trobar les coses, no? doncs millor tenir-ho tot a mà...