22 d’abril 2007

Qué bonita es la libertad!



Una selecta recopilació del millor rock nacional, on descobrir l'elegància i el bon gust dels nostres artistes més aclamats:

Bambino - Mi amor es mío
Bordon 4 - Qué cara más bonita
Camela - No puedo estar sin él
Camarón - Soy gitano
Las Grecas - Te estoy amando locamente
Los Amaya - Vete
Los Calis - No más chutes
Los Caños - Niña piensa en tí
Los Chichos - El Vaquilla
Los Chichos - Ni más ni menos
Los Chichos - Quiero ser libre
Los Chorbos - Vuelvo a casa
Los Chunguitos - Cobarde
Los Chunguitos - Dame veneno
Los Chunguitos - Mala, malita, mala
Los Chunguitos - Me quedo contigo
Los Chunguitos - Soy un perro callejero
Los Travilis - Le llamaban el Jeros
Medina Azahara - Necesito respirar
Pata Negra - Camarón
Raimundo Amador - Bolleré
Ray Heredia - Alegría de vivir
Rumba Tres - No sé
Rumba Tres - Ya no te puedo querer
Smash - El garrotín
Suburbano - Makinavaja
Tijerita - Del Sur a Cataluña
Toni el Gitano - Me fumo un canuto
Triana - Tu frialdad

3 comentaris:

mrpage ha dit...

Vaig a engegar l'Emule.

Anònim ha dit...

Rumba 3, Bordon 4
Un dos a la quiniela...

sombretti ha dit...

Uf, senyor Zinc....