11 de febrer 2007

Coses del cap de setmana

Ja sabem qui són els amics (por cienpre, que bo!!) de la Melany (no aquesta, una altra). Això em porta a comprometre'm públicament a fotografiar alguna quilla -a la que anomenarem, com no podia ser de cap altra forma, Melany- tot seguint un suggeriment que em va fer en Peti.

Més constatacions
El Guillem, el meu sofert company de pis, ha constatat que els meus veïns són molt pesats. La nota que em va deixar per quan arribés a casa és el contundent testimoni gràfic de lo plastes que poden arribar a ser aquestes senyores, que per més inri tenen la desfatxatès d'estendre les calces-palabra-de-honor i els skijamas de color rosa als meus morros. Per favooor!!!

7 comentaris:

oscar.euautosh ha dit...

No vares voler ser el president d'escala? Doncs ja saps que és això. (jajajajaja...)
A mi, quan em toqui ser el president de la comunitat de veïns de Vall-Suau, els diré que passo. I si es posen tontos m'empadronaré a l'Escala i si segueixen tocant-me els nassos, em vendré la casa.
Quins marrons, mare de Deu...

oscar.euautosh ha dit...

i no t'esforcis a fer-ho bé, que no et facin president para 100pre

David Petit ha dit...

Presidente, presidente!!!!
Anims que ja queda poc pel relleu, i en Guillem ho farà encantat, se li nota amb l'escrit que ha fet!!
Ànims guillem!!!
petit

cris prat ha dit...

ai déu meu!!
jo no vull ser presidenta de la meva comunitat mai de la vida...
òscar, i dius que si no t'empadrones no et poden fer president?
si vinc a viure a torroella però no m'empadrono no em tocarà mai de la vida?
és que aquí també és rotatiu

oscar.euautosh ha dit...

Ho ignoro. Però ha sigut una alternativa que he pensat. Si em volen fer President, no m'empadrono i dic que no visc allà i fora... encara que després és fàcil de demostrar el contrari...
I suposo que els llogaters també els deu tocar ser presidents d'escala...

sombretti ha dit...

Pos us equivoqueu amics. Els llogaters no poden ser presidents d'escala(per això em vaig comprar el pis, per poder ser president). I si ets propietari, t'acabarà tocant ser president encara que estiguis empadronat a Luxemburgo, capital de Luxemburgo.

Anònim ha dit...

Jordi, no amagis informació: VOLEM VEURE LA FOTO DE LA CLARABOYA per tenir una opinió formada!
Salvador.