24 de gener 2007

Resum del dia


Per començar un dibuix dedicat al garrulo que amb un BMW -clarament de segona mà, sinó de què!!- casi m'atropella a un pas de vianants aquest matí. Un pam-i-pipa enorme per no dir-li filldeputa (que és el que he pensat), que després se'm titlla de malparlat.

Les tirites Compeed han fracassat en l'intent de treure'm el puto clau que tinc a la planta del peu i m'he posat el callicida Salve, impregnat d'àcid salicílic, que m'ha recomanat una persona de total confiança.

Al carrer lepanto, conegut per lo pintoresc dels aparadors de les seves botigues, m'he sorprès de veure una autoescola dita "Mayor de Gracia" i una clínica dental amb un dubtós gust estètic:


I he vist un pirulí (quina gràcia aquesta paraula) amb aquest cartell. Demà dia 25 aniré a Castelló a veure si ja el tenen.


I buenu, ja estaria... (em deixo lo millor del dia, però no sus u explicaré)

5 comentaris:

oscar.euautosh ha dit...

doncs si no nus u expliques, passo de fer cap comentari... Merda, que ja ho he fet... Puto despistat...

Anònim ha dit...

ostres! Ara ens deixes amb les ganes! i això és el pitjor que pots fer a algú eh :P

sombretti ha dit...

Lo millor del dia va ser la persona de total confiança, i no precisament per les tirites..

Anònim ha dit...

així fas referènica al clau però sense dir-ho... ets un pillut!

Anònim ha dit...

i tu un marranut!!