05 de gener 2007

32 tacos

1. Colló
2. Collons
3. Ostia
4. Ostia santa
5. Ostia puta
6. La ostia consagrada
7. Joder
8. Merda
9. Puta merda
10. Puta
11. Puta, puta i reputa
12. La puta
13. La puta d’orus
14. Sa puta mare
15. La puta que ho va parir
16. Cony
17. Itxi!
18. Cagum déu
19. Cagum la sang de déu
20. Redéu
21. Cagun la puta
22. Cagun la mar
23. Cagun la mar salada
24. Cagon el copón
25. El copón de la baraja
26. Mecagontó
27. Me cagum cristu
28. Me cagum cony
29. Me cago en lo má alto
30. I una polla
31. Polles en vinagre
32. I un que m’agrada molt: “cojones!, dijo la reina, si los tuviese sería rey”

Podria semblar el contrari, però m’alegro molt d’anar fent anys...

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Aixo esta molt be, per que insultar es com una mena de despressuaritzacio, es a dir, treure pressió !!! i això fa que et tranquilitzis, i no estiguis tens,que aixo deu nar be per la pressió sanguinea, la prostata, el fetge, el estomac, etc...

Anònim ha dit...

Oooooooooooooostres quin llistat!!!!!!!!!!

Arribo des de Can Piritione i, ara t'enllaço. Estic de mudances de Blocat a Blogger, des de la meva nova casa tarambanajaré per aquí! :)

h

Anònim ha dit...

Per molts anys, sombretti!!!!

David Petit ha dit...

apa, apa ,apa.....
per mous anys!!!
que no me queda gaire per atrapa-te, que ja vinc nen!!!
quan en facis 64, a veure si tens collons de dir 64 tacos diferents com avui,...
un petonet

Anònim ha dit...

Això de fer anys és l´òstia !!! Moltes Fetichitats.
3A ( made in Garrotxilandia )

UBET L'ESCALA ha dit...

moltes felicitats!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS. 32 anys, amb barbeta d'un parell de dies i un posat sexi ... què més vols?
Iñaki

Anònim ha dit...

...a casa meva et dirien "bocabruta!", ho saps oi?

Felicitats públicament

Berta

yrun ha dit...

Ostres FElicitats! VAia forma mes pecculiar de celebrarlos! xD
M'encanta!