10 de desembre 2006

El Pont de Vilomara i Rocafort és un municipi situat al sud-est de Manresa, a l'esquerra del Llobregat.

Ahir, conduint per una carretera del Bages, concretament entre Manresa i Monistrol, vaig veure un cartell que anunciava que estavem a prop del Pont de Vilomara.

“Itxi!”, vaig pensar, (que seria com dir –o pensar- “coño!”) “de què em sona a mi El Pont de Vilomara?”

I unes hores després segueixo pensant-ho, tot i que ara ensense dir “itxi!”, perquè la sorpresa inicial ja s’ha esvaït.

Total: algú m’ha parlat algun cop del Pont de Vilomara? Algú hi ha anat d’excursió, hi ha treballat, hi ha tingut una novia (o un novio), hi va a menjar, hi té amics, hi va de vacances, hi va a reciclar piles, coneix a l’alcalde, hi té familia, s’hi va quedar tirat amb el cotxe, hi va llogar una casa rural per passar un cap de setmana, hi va anar a jugar a bàsquet, hi té un grup de teatre, coneix a uns que s’hi van casar, hi té una casa (o un hortet), hi compra la carn o ALGU???

Hi ha algun llibre o alguna peli que s'ambienti al Pont de Vilomara? Hi ha nascut algú famós? Hi va haver una Batalla del Pont de Vilomara? o un Tractat del Pont de Vilomara? o hasta una Pau del Pont de Vilomara?

I com pot ser que El Pont de Vilomara, amb un nom tan bonic, tingui un alcalde amb nom de falangista??

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Juraria que Pont de Vilomara, és famós (com Das a la Cerdanya)gràcies als homes del temps i/o als homes del trànsit.
Juraria que és per això que em sona tant.
Si miento tu me pegas.
Eu Autosh

Anònim ha dit...

Estic d'acord. Al trànsit surt sovint que en alguna carretera important, a l'alçada de dita vila de renom televisiu i reminiscencies automovilístiques, hi ha retencions (i potser també precipitacions). Lo dicho.
Iña

Anònim ha dit...

El Pont de Vilomara? Has dit EL PONT DE VILOMARA?!!!!!

(doncs no, no hi he estat mai) :-P